Dashboard | +Follow
Like A Paradise
kenapa dan why
Sunday, November 15, 2009 • 12:28 AM • 0 comments

kenapa kita berjumpa
kenapa kita bercinta
kenapa kita berpisah
kenapa kita bertemu kembali
kenapa saya sayang awak
kenapa awak tak pernah sayang saya?
kenapa buat saya macam nie?
kenapa saya yang harus tanggung semua ini
kenapa semua ini terjadi
kenapa saya tak jumpa hikmah yang awak cakap tu
kenapa saya gila kat awak
kenapa awak tak pernah gila kat saya

kenapa awak tarik saya dengan kasar tadi
kenapa saya degil nak on9 je
kenapa awak ckp awak aku
kenapa awak panggil saya kau
kenapa awak nak pergi
kenapa saya halang awak
kenapa saya macam ni
kenapa awak macam tu
kenapa kita begini...







menanti hikmah itu penuh kesabaran

Labels: ,


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google