Dashboard | +Follow
Like A Paradise
new hair
Friday, January 22, 2010 • 1:53 PM • 0 comments

:) nk citer pasal rambut~

semalam sume housemate saya kuar..tinggal la daku seorang diri~
ngeee...

pada ketika itu~ saya dok on9...

tetibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............................



tekak saya rasa haus sgt~

jeng.jeng.jeng.

lalu saya ke dapur untuk mendapatkan seteguk air~
hihi~

sedang saya mengambil cawan.....

saya terpandangggggggggggggggggggggggggggggggggggg....




GUNTING~
lalu...saya mengambil gunting tersebut..dan berjalan menuju ke cermin yang di beli di Giant(hihi)..



aku mula menyisir2 rambut2 dan ...................................

i've cut my hair~
ouh~ my lovely hair..

cam ada "benda" yang suruh aku potong rambut tu...

hmm~































da jadi dhia de dolce laa~

sebelum tdo;

saya: hello
dia: ye.....hello
saya: kat mana
dia:tengah keje nie.kat usj. kat mana nie
saya: dah kol bape plak nie.mesti la kat umah.
dia: oh! lupa. awat?
saya: apsal xreply msg.
dia: koje la syg oiii.ni pon tgh kje. susah nk msg.call je senang.
saya: 1 msg 1 hari pon xpe la. ckp i leb u ke ape ke.
dia: ish!
saya: da potong rambut . ketawa
dia: lorh~ apsal potong.potong cmne.pendek ke?bile potong? kat mne?
saya: ( xsempat jawab die da soal mcm2) potong sendiri. potong depan je.
dia: da x lawa la?
saya: masih comel la..
dia: yeke?
saya:da la.g la kje. bye2
dia: bye. :)

~ sending MMS to him ~

sebenarnya...die mmg xbg sy potong rambut.. aritu g potong rambut ngn die kat danau kota pon die xbg potong pendek2.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
sekian

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google