Dashboard | +Follow
Like A Paradise
ta de mood
Monday, April 12, 2010 • 10:59 PM • 0 comments


-----------------sedang menangisi kerana CINTA-----------------
perlu ke? mungkin korank rase cm ngade2 je nak nanes kan.. tp cube anda berada di dalam keadaan saya..

quote: cinta memerlukan pengorbanan
??
aku da berkorban da tapi...........

quote:sabar tu separuh dari iman
??
yerp..aku sabar dan tabah mencintai insan yang aku sayang

adakah dia tak pernah gembira bila dengan aku? apa yang ada dalam hati dia? adakah aku berada dalam hati dia?

i love u,pa~

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google