Dashboard | +Follow
Like A Paradise
CC oh CC
Tuesday, July 13, 2010 • 10:46 PM • 0 comments

assalammualaikum . saya yang bersiaran di T-Burn, Danau Kota bersama seseorang. hmmmm... da lama tak on9 di CC. windu plak suasana cmni. dlu before ade laptop, wa slalu la on9 kat CC. yela. dulu mana la mampu nak beli laptop kan. so. on9 la kat CC. mase tu aku kat shah alam. umah lame. kat apartment resak. u2. puncak perdana sana. jauhhhhh~ haiiih~
masa tu amek diploma. so. bila ada assignment kena g CC buat sebab ta de laptop. nyelam sambil minum air. hahahaha... biasa la tu.. sambil buat assignment sambil on9. masa tu MYSPACE je. ta de facebook2. hahahah. kolotnya saya dlu. hahahah. cehhh.. kutuk diri sendiri plak.. hahaha...
ok2 back to the story. aku dulu on9 bukan penah kejap. lama...... hahahaha... mau 5 6 jam sekali masuk. sejam plak RM2.5. sehari masuk sekali je la... yela... tu pon kalo ade assignment ley la g CC. mne mampu . haihh. tapiiii.... bila da ketagih MYSPACE. aku on9 tiap2 malam. hahahahah... MYSPACE? hahahaha... dari myspace la aku kenal seseorang yg ade ngn aku skang ni kat CC.


hurmmm~
tapi skanggggg...........................



.
.
.
.


on9 pakai laptop je. abah da beli laptop untuk saya. masa tu saya kat PTPL kajang. then saya beli broadband sendiri. huihihi.. bermula dari saat itu.. saya tidak lagi on9 di CC.

sebab tu la saya rendu sangat suasana CC.
lalalalal....



k laaa... choww~

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google