Dashboard | +Follow
Like A Paradise
remajakah anda?
Tuesday, December 21, 2010 • 11:41 AM • 0 comments


* manja mak *

ASSALAMMUALAIKUM

korang rase korang ni remaja lagi ta? tataw? oke2.jum baca ni;

Remaja pada umumnya merujuk kepada golongan manusia yang berumur 12-21 tahun atau 13 hingga 25 tahun. Perkataan 'remaja' berasal daripada perkataan Latin bermakna menuju ke arah kematangan. golongan ini sentiasa mempunyai perasaan ingin mencuba dan sedang menuju ke tahap untuk menjadi dewasa. Dari sudut perkembangan manusia, remaja merujuk kepada satu peringkat perkembangan manusia, iaitu peringkat transisi antara peringkat kanak-kanak dan peringkat dewasa.

Semasa seseorang itu mengalami zaman remaja dia akan mengalami pelbagai perubahan yang drastik, termasuklah perubahan jasmani, sosial, emosi, dan bahasa. Akibat daripada itu, orang remaja merupakan orang yang emosinya tidak stabil, dan sentiasa "bermasalah".

[sumber]

so?korang da taw kan korang ni remaja ke ta? ^___^


remaja skang ni slalu na up to date jek. kadang2 "biar papa,asal bergaya." mintak mak abah duit semata2 nak barang2 yg baru padahal barang2 lama still ley guna. isk! cian kot mak abah kita.


mak,abah..sorry abeshkan duit mak abah . hihi.

kalo bukak sekolah je nak barang baru. padahal baju lama still ley guna. T___T

beg nak puma jek. kasut nak north star. baju nak canggih. kalo xde majuk. mak gk yg pujuk.

^_____^ manja mak.


kalo baju raya pon same. ngee! kalo kat JJ maluri tu da abesh baju yg dayah nak,mesti majuk. konon2 xpyh beli baju ah.ape la. pas2 mak jugak yg pujuk. manja mak ^__^


tu la remaja. saya pon macam tu! tapi skang maybe da xla nak mintak macam2. da ade duit sendiri. segan kot nak mintak mak ^____^


eyh2! teringat lagu ni





so~

kepada semua remaja.waspada dengan hasutan dunia. jangan mudah terpedaya. *cewah! da cm Ustazah baiyah plak!* hihi.

so..have fun with this song.

=.=


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google