Dashboard | +Follow
Like A Paradise
impian
Sunday, February 20, 2011 • 8:17 PM • 0 comments

assalammualaikum w.b.t

setiap orang pasti mempunyai impian masing-masing.
termasuk juga saya. punyai pelbagai impian.
nak share dengan korang semua.
hope korang doakanlah impian saya ni tercapai.
sekiranya saya mempunyai banyak wang,
InsyaAllah,dengan izinnya.
saya nak lakukan semua ini

1) bayar semua hutang PTPTN & MARA.
nak bayar habis. lump sum!
PTPTN RM14+++, MARA RM38+++

so, RM52+++

2) beli kereta.
sekarang saya da ada kereta, tapi share ngn adik saya.
so, saya nak kereta sendiri. kereta apa?
mini cooper boleh?
RM380,000.
ta un suzuki swift
RM68,000.
=.=
antara 2 kereta ni la.

3) tolong mak abah & keluarga

4) kahwin.
^____^ ta sabar nak tunggu ibu masuk meminang.
ta sabar nak ada 2 keluarga.

da sedia dengan semua itu.

p/s: masih berlebih duit itu. jadi, simpan untuk anak cucu kamu, dhia :)


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google