Dashboard | +Follow
Like A Paradise
kisah barney
Monday, October 31, 2011 • 1:11 PM • 0 comments

ini lah hobi dia. datang sendeng-sendeng kat aku suruh bukak video barney. sebenarnya aku yang mengajarnya..

mulanya camni:
masa raya hari tu, ramai lah yang datang. aku yang malas nak layan tetamu, cari peluang lah nak lepak bilik.. bawak la si adam ni haa. konon-konon nak jaga dia.. pastu adam ni sibuk nak keluar.. mana tak nya, ramai budak-budak.

aku pun dapat idea yang bernas!

aku bukak youtube.. search la barney.. senyap dia dik nonnnn!

start dari hari tu, tiap-tiap hari mintak barney sampai aku nak on9 pun tak senang.

adesssssssssssss...
parahh!

siap beli cd pasang kat tv..
masalahnya, dia bukan berani tengok sorang-sorang..
sebab kat tv, barney tu gila besar..
tu yang dia takot tu.

hahaha..
apa pun tak boleh!




xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google