Dashboard | +Follow
Like A Paradise
azam baru 2013
Wednesday, December 26, 2012 • 4:35 PM • 0 comments

lagi 5 hari dah nak masuk tahun baru... 2013 !! yelaa.. confirm laa kan ada azam baru... tapi azam tahun lepas dah capai ke belum? hahahaha.. kalau tanya azam aku confirm2 lah belum... yang tahun ni macam dah nak tercapai tapi tetiba mungkir azam ! tolong la bantu aku capai azam tahun ni. hahahaha !


tahun ni punya azam....
jeng jeng jeng 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

PERTAMA : tak nak pergi pusat karaoke
*pstttt! 2012 ni je aku dah masuk 10 KALI 4 kali kot*
so,


please kawan2 .. jangan bawak saya pergi karaok...
nak tunai azam 2013 ni.... maafkan saya tak dapat sumbangkan lagu kat korang. 
miahahaha

KEDUA: jadi anak, adik, kakak & isteri yang solehah kepada keluarga
tak nak melawan cakap mak abah. nak dengar cakap. takpe la pun kalau tak dapat hang out dengan kawan-kawan asalkan itu mak rasa terbaik untuk dayah. ^___^


mom, i'm grown up now,
its a brand new day,
i'd like yo put a smile on your face everyday.
^______________________^

KETIGA: biarkan cinta terkulai layu
macam lagu Liyana Jasmay...

akuu..... tak percaya cintaa...


hahaha.... 
biarlah takde cinta pada manusia... asalkan cinta pada Allah kuat...

"Ya Allah, kau tetapkan lah hatiku kepadaMu, janganlah kau hilangkan rasa cinta dan rindu ini kepadaMu. Ya Rabbul Izzati, jika ini takdir yang kau telah tetapkan untukku, aku redha dengan kehendakMu".

ingin menjadi fisabi billah. 



KEEMPAT: SAYANGKAN KERJA

In Shaa Allah, akan lebih menyayangi kerja ini. hehehe ^___^ yes, i do! bulan January tahun depan cukuplah setahun aku kerja kat sini... kat mana? haaa... ceeee tekaaa! teka la sampai lebam ye... 


and lastttttttt... taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 



hahaha... ni confirm takkan dapat... sebab tak kaya lagi nak pakai kereta mahal camni... 
buat part time kerja gosok gigi harimau pun tak kan mampu nak beli kereta ni. 

so, biar je laa mini cooper ni menghiasi atas dashboard mini cooper kelisa & penghias kunci kereta saya :) 

ehhh! k la.. nak balik! :'D 
*budget cam ramai yang baca!* 
kesah? 

assalammualaikum




xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google