Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Baraka Allah
Thursday, December 27, 2012 • 9:58 AM • 0 comments

Alhamdulilahh... dengar berita yang gembira untuk dia.. mungkin dia dah cukup bersedia. yes, im happy for him ^_____^ siap hafalkan lagu maher zain, baraka Allah tu hihihi. semoga dapat membina masjid yang utuh dan membimbing bakal penghuni masjid tu.

forget about that. semalam en kelly aku buat hal! mati tengah jalan. mengom betul. ehhh! aku la yang mengom tak bagi dia minum minyak. sapa suruh kan? kan dah mati tengah jalan! amekkawwwww!~ tersadai tepi jalan.. call la member tuu... konon xnk bagi tahu tapi dia kata " nak orang pusing balik x?" *dengan harapan aku bagitahu kenapa aku call. aku pun bagitahu laa.. ingat kan dia nak tolong.. hampehh! T____T dekat sejam lebih jugak la tunggu pertolongan ..

haa. dok kat sini sorang2. haha
pastu busy main twitter, datang 2 amoi

"excuse me, kat sini boleh tunggu bas ka?"

aku jawab laa.. tak boleh, kena jalan ke depan sana sampai jumpa bus stop.

aiyo amoi. dalam semak camni, mana la driver bus nak ambil penumpang. hahaha. 

pastu kejap tu...
ada pakcik naik basikal... 

apsal dik? dia tanya..

"kereta broke down" aku jawab.

ohh. hati-hati ye.


huhh! ingatkan nak tolong. xpe laa. ada hati2 tu pun dah okay.

pastu bang ngah & angah & adam sampai bawak minyak. 
*aku nampak adam gelak2 dalam kereta* aku pergi kat dia.. bukak2 pintu dia tanya "kete ateh ocak ye?" 
ish! cam org tua btl! haha... 

okayy.. lepas isi SETONG minyak yang bang ngah bawak.. 

taraaaaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


masih disitu? haha. mana xnyaaa.. minyak kering kontang..

so, korang jangan la biarkan kereta anda dibelenggu misteri.
hahaha!


tanda-tanda kereta abis minyak:
1) kereta tersengguk-sengguk
2) tekan pedal minyak, pedal tu tekan balik tapak kaki.


langkah keselamatan:
1) bagi signal ke tepi.. *penting*
2) benti di tempat yang selamat *kalau xdpt benti kat tempat selamat pun, at least CUBA*
3) pasang lampu kecemasan *double signal*
4) call mak, nangis2 bagitahu kereta rosak. pastu call la sapa2 yg boleh selamatkan anda.
5) tunggu dan terus menunggu.

tips tak nak minyak abis:
1) jangan bawak laju-laju
2) kereta tu, xpyh la nak jadi almari,store dan sebagainya.
*keluarkan barang2 yang tak perlu*
3) simpan kunci kereta
*nanti orang lain yang bedal kereta anda*
4) tak payah bawak langsung kereta tu. 
hahahahahaa






xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google