Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Happy new year
Tuesday, January 1, 2013 • 9:30 PM • 3 comments

HAPPY NEW YEARRRRR!!!!

dan 

Happy Birthday my sister !
lovely sister

sambutan tahun baru & hari jadi 2013


sambutan hari raya di IPRM


HAPPY BIRTHDAY BOS!!
^____^

pst2 ! tadi g stalk fb bos aku, ada lah yang wish HB.. agak2 dia rasa tak orang tu sapa dia "hye buncit" eh?? hahaha

^_________^

selamat hari jadi, semoga bahagia kita menjadi bahagian yang terbaik di IPRM!~ *tabik*




Lawatan DS Hishammuddin ke IPRM

masa ni lawatan DS hishamuuddin ke office. kami dah  beratur dah elok2.. pastu beliau cam xnampak je kami beratur sebab nak ambil gambar dgn beliau.. 
pastu ada ada orang office cakap
"tu haa, geng marhaban dah berbaris nak bergambar"

beliau gelakk dan terus ke sebelah aku.
serius tergamam!  excited kot. selalu tengok kat tv je. dari kecik sampai besar. first time jumpa 

saje je nak cerita .
hewhewhew










xoxo, The Shining Star



Disclaimer

LobLob Dhia
Hi,im nasha aziz eh? DHIA. 24 Y.O, pendek, hidung kemek! love you if you love me more! enuff fer that



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board

. .
Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : LobLob
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google